شروع مصاحبه مدیران جدید مناطق آزاد

0
شنیده ها حاکی از آن است که روند مصاحبه از کاندیدهای مدیریت در دبیرخانه شورای عالی و البته مناطق آزاد ، آغاز شده و افراد برنامه های خود را برای تصدی پست مربوطه ارائه می دهند.
به گزارش تجارت جهانی ، این «دومین حرکت» مطلوب و بسیار مهم عبدالملکی پس از دعوت از مدیران خبره و کارآمد پیشین برای بازنگری در قوانین و مقررات مناطق آزاد و تهیه لایحه جدید این آزاد محسوب می شود.
شنیده ها نشان می دهد، دور اول تغییر مدیران مناطق آزاد مربوط به جنوب کشور می باشد و برخی مدیران ضعیف که حاصل تفکرات اشتباه گذشته می باشند، به زودی باید با میز خود را تحویل و «زحمت» را کم کنند!
برآوردهای کارشناسانه نشان می دهد که عملکرد بسیار ضعیف «برخی»مدیران منصوب شده در یکسال اخیر ، سرعت توسعه مناطق آزاد را کاهش داده و عملا شاهد کاری اساسی نبوده ایم.
در طول یکسال اخیر هر بار کاشناس و مسئولی با تجارت جهانی گفتگویی داشته درباره کارنامه یکساله مناطق آزاد از عبارت دو کلمه ای «تقریبا هیچ» استفاده کرده است.
فاصله گیری از مدیرت شعاری و شوآفی در مناطق آزاد ، بهترین تصمیم عبدالملکی برای پاکسازی مناطق آزاد از وجود مدیران «توییتری» محسوب می شود.
برای پیوستن به تلگرام تجارت جهانی ، اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *