ظریف، صالحی و ربیعی در منطقه آزاد کیش؛ عبدالرضا داوری، در تهران طلب حلالیت کرد!

0
 پس از یک سال و نیم از پایان دولت دوازدهم، وزرا و روسای سابق دولت روحانی، به منظور شرکت در آیین افتتاح یک مسجد باشکوه در کیش، حضور یافتند.
در این مراسم، وزیر خارجه دولت دوازدهم و رییس سازمان انرژی اتمی در کنار هم نشسته بودند و علی ربیعی، سخنگو و وزیر پیشین کار به فاصله ای نزدیک در صف اول، حضور داشت.
در این مراسم همچنین، محمد ابراهیم انصاری لاری و غلامحسین مظفری، دو مدیرعامل پیشین منطقه آزاد کیش هم حاضر بودند.
انصاری لاری در سخنانی در لفافه و با گلایه ای که در سراسر جملاتش مستتر بود، حضورش در مراسم را صرفا بنابر دعوت مشتاقی، خیر مسجدساز عنوان کرد و از خاطراتش در دوران خدمت به مردم کیش گفت.
نکته جالب این مراسم،میهمانان ویژه آن، بودند. حضور سه عوض کلیدی کابینه دولت های یازدهم و دوازدهم که در مذاکرات برجام، موثر بودند در یک دورهمی این چنینی، دست کم در یکسال اخیر، کمتر اتفاق افتاده بود.
نام ظریف چند سال اخیر با کیش گره خورده است. 22 تیرماه 1399 بود که وزیر خارجه پیشین ایران در کمیسیون امنیت ملی پارلمان، فروش جزیره کیش و نفت ارزان مطابق مفاد سند همکاری 25 ساله با چین را تکذیب کرد.

طلب حلالیت داوری از ظریف

از سوی دیگر، امروز جمعه، مشاور سابق احمدی نژاد از وزیر خارجه پیشین بخاطر تهمت هایی که به او زده بود، طلب حلالیت کرد! ظریف هم در پاسخ به توییت زد: « از خداوند بزرگ، تندرستی و سربلندی شما را خواهانم!»
به نظر می رسد تحولات جدید در صحنه سیاسی اقتصادی کشور در جریان است که فعلا از آن چیزی نمی دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *