در منطقه آزاد کیش چه خبر است؟!/ تقسیم پست با حکم سرپرستی/ مدیرعامل جدید از باب همایون می آید؟

0
در حالی که دو ماهی می شود منطقه آزاد کیش بصورت سرپرستی اداره می شود، انتصاب همسر یکی از اعضای شورای شهر بعنوان مسئول مستغلات ، حاشیه ساز شده است.
به گزارش تجارت جهانی ، از سوی دیگر، شنیده می شود که گزینه اصلی مدیرعاملی منطقه آزاد کیش، با استاندار هرمزگان، دیدار داشته تا موافقت وی را برای تصدی پست بگیرد.
مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در ماجرای انتصاب سرپرست ها و مدیرعاملان مناطق آزاد کیش و قشم که منصوب سعید محمد، بودند، رضایت نداشت و این اواخر برای ایجاد مناطق گردشگری جدید در مجاورت بندرعباس تلاش می کرد.
هر چند شایعه شده که شخص مهدی دوستی از گزینه های اصلی منطقه آزاد کیش است اما وی تلویحا از پذیرش این پست، امتناع کرده است.
از سوی دیگر، خبر می رسد که عبدالملکی از بین گزینه های مطرح برای مدیرعاملی منطقه آزاد کیش، اولویت را به جوانان داده و شانس افرادی که سنی کمتر از چهل سال را دارند، بیشتر دانسته است.
به نظر می رسد با توجه به این خط کشی، شانس افرادی چون پورزادی، به صفر نزدیک شده باشد.
از گزینه های دیگری که برای منطقه آزاد کیش مطرح شده و با تحولات جدید ساختاری در مناطق آزاد یعنی دست بالای وزارت اقتصاد در عزل و نصب ها، شانس سید محمد هادی سبحانیان برای مدیرعاملی منطقه آزاد کیش ، بیش از سایر گزینه هاست. او در حال حاضر معاون سیاستگذاری وزارت امور اقتصادی و دارایی است و حمایت شخص احسان خاندوزی را دارد.
بر اساس آنچه تحقیقات تحریریه تجارت جهانی نشان می دهد، شانس سبحانیان برای اوکی کردن بلیت تهران-کیش، بیش از سایر گزینه هاست.ناگفته نماند که سبحانیان پیش از این جز گزینه های مدیرعاملی منطقه آزاد چابهار هم بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *