نگاهی به پروژه شکست خورده سمباد!

0

پروژه ارتباط با دبیر شورایعالی مناطق آزاد که در زمان دبیر معزول با تبلیغات گسترده و جوخه توییتری معرفی شد با شکست کامل اکنون فقط از آن یک بنر در گوشه سایت دبیرخانه شورا به چشم می خورد که حتی لینک آن غیر فعال است.
سمباد را که حسن خانلری، مسئول برکنار شده روابط عمومی در دوران دبیر معزول آن را هدایت و معرفی می کرد و البته هفت منطقه آزاد را به خط کرد بود، تنها یکی از چندین پروژه شکست خورده محسوب میشود.

اینکه شخصی بدون هیچ کارنامه ای در زمینه مناطق آزاد و  بدون شناخت از مناطق  و حتی یک روز فعالیت در یک منطقه آزاد  به روابط عمومی یک دبیرخانه تخصصی می رسد، نتیجه این می شود که شواف های رسانه ای جایگزین پروژه های حقیقی و کاربردی می شود! خانلری در طول مدت فعالیت حدود یکساله خود حتی نتوانست یک گزارش چند خطی از سامانه سمباد ارائه کند! اینکه چند نفر موفق شده اند با دبیر شورا از طریق سامانه ارتباط برقرار کنند ، چه نتایجی حاصل شده و چه موضوعاتی مورد پیگیری قرار گرفته است.

امیدواریم سازمان بازرسی کشور با ورود به هزینه کرد این سامانه که حتی لوگوی آن از اینترنت دانلود شده است، درباره ترک فعل این سامانه ، تحقیق کند و خاطیان را مورد مجازات قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *