عیسی فرهادی، مدیرعامل ۹ ماهه منطقه آزاد انزلی/ مدیران بیست ماهه در انزلی رکورد بی‌ثباتی شکسته شد!

0

ســیدمحمدرضا امامزاده واقفــی (١٣٨٣)، کمــال دهقــان فیروزآبــادی (١٣٨٤-١٣٨٩)، ســیدمحمودرضا حســینی (١٣٨٩)، علیرضــا بهمنی(١٣٩٠)، ســعید حاجی رحیمی(١٣٩۲-١٣٩١)، رضا مسرور (١٣٩٢تا ۱۳۹۸)، محمد ولی روزبهان (۱۳۹۹ تــا ۱۳۹۸) ، مهدی نقوی (بهمن ۱۳۹۹ سرپرست) ،علی اوسط اکبری مقدم (۱۴۰۱ تا ۱۴۰۰)، عیســی فرهادی (۱۴۰۱ تــا ۱۴۰۲)
به گزارش تجارت جهانی، اینها، مدیرانی هســتند که در چند ســال اخیر، سکاندار کشتی سرگردان منطقه آزاد انزلی در نوزده سال اخیر بوده اند. یک نگاه آماری نشان میدهد در مدت ۱۹ سال، یازده مدیر در ساختمان شماره یک ساحل حسن رود، ساکن شده اند. به عبارت دیگر، متوسط عمر مدیران در منطقه آزاد انزلی به حدود ۲۰ ماه میرسد!
اگر ثبات مدیریتی رضا مســرور و فیروزآبادی نبود، قطعا متوسط عمر مدیریتی به کمتر از این هم میرسید! همین حالا هم، هر مدیری در انزلی کمتر از دو ســال، خدمت کرده اســت که نشان میدهد فرصتی برای اجرای برنامه هــای میان مدت و بلند مدت، عمال وجود نداشته است!
رضا مسرور با ۶ سال سابقه مدیرعاملی، رکورددار مدیریت در منطقه آزاد انزلی اســت و مهدی نقوی نیز با سه ماه مدیریت به عنوان سرپرست، کمترین دوره سکانداری در انزلی را تجربه کرده است . البته فیروزآبادی هم با پنج سال مدیریت در انزلی، دومین مدیر باثبات در تاریخ نوزده ساله منطقه آزاد انزلی به شمار می آید.
عیسی فرهادی هم با نه ماه سابقه مدیرعاملی، رکورددار شد. نکته جالب اینجاست که فیروزآبادی و مسرور، مجموعا با ۱۱ سال سکانداری، بیش از هشت مدیر دیگر، سابقه مستاجری در ساختمان متزلزل انزلی را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *