داستان بی‌ربط درخت ۵۰۰ ساله کیش و حجت عبدالملکی

0

تجارت جهانی : روز شنبه که خبر خشک شدن درخت پانصدساله کیش، رسانه‌ای شد، فعالان توییتری بخصوص توییت نویس‌های اصلاح طلب و بعضا اصولگرا، فرصت را برای تسویه حساب با دبیر شورای عالی مناطق آزاد، غنیمت دیدند و تا توانستند از خجالت وی در آمدند!
سوال اما اینجاست که این موضوع چه ارتباطی به او دارد؟
اگر کمی انصاف رسانه‌ای داشته باشیم، بد نیست! پای حرف‌های کارشناسان خود عاقل پنداشته که بنشینیم، از لزوم رعایت اخلاق رسانه‌ای سخن‌های فراوان می‌گویند اما تا فرصتی پیدا میکنند، عقده‌گشایی ها شروع می‌شود!

تجارت جهانی، بعنوان رسانه‌ای صددرصد مستقل از آبان ۱۴۰۱ تاکنون منتقد عبدالملکی بوده اما این موضوع دلیل نمیشود که در برابر حملات بی‌پایه و اساس، سکوت کند.
سوال دوم؛ عبدالملکی، ۱۴ آبان ۱۴۰۱ به دبیرخانه مناطق آزاد آمد و از همان روز، خاندوزی، اختیارات وی را هر روز محدود و محدود کرد. همچنین مدیرعامل پیشین منطقه آزاد کیش تا دیماه ۱۴۰۱ بر مسند نشست و از منصوبین سعید محمد بود. از آن تاریخ نیز، سعید پورزادی،برای دومین بار در دو سال اخیر، سرپرست شد.پورزادی از مدیرانی که است که در دوره سعید محمد به پست معاونت عمرانی منطقه آزاد کیش رسید و یکبار هم پس از رفتن نوایی لواسانی, مسئول اداره منطقه آزاد کیش شد.
نفرات و تاریخ‌ها نشان‌ می‌دهد که هیچ ارتباطی بین سومدیریت در خشکاندن درخت پانصدساله و انتساب آن به حجت عبدالملکی وجود ندارد.

اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *