رکوردشکنی مدیرعامل منطقه آزاد ماکو؛ هر ۲۳ روز یک دیدار مردمی

0

تجارت جهانی / فاروق دهبکری: در حالی که خبری از برگزاری دیدارهای چهره به چهره (face to face)مدیرعامل هیچ یک از مناطق آزاد منتشر نمی‌شود، حسین گروسی، مدیرعامل منطقه آزاد ماکو (فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران) از ۱۰ مهر ۱۴۰۱ تا ۷ خرداد۱۴۰۲ یعنی در طول هشت ماه دوره مسئولیت خود در منطقه آزاد ماکو، ده جلسه دیدار مردمی برگزار کرده تا شخصا به مشکلات و مسائل تجار، ساکنان ماکو و کسبه این منطقه رسیدگی کند.
ثبت رکورد هر ۲۳ روز یک دیدار مردمی برای مدیرعاملی که پیشتر دو دوره نماینده مجلس بود و در حال حاضر بهترین رزومه و باسابقه‌ترین کارنامه را در میان مدیران عامل مناطق آزاد در اختیار دارد، چیز عجیبی محسوب نمی‌شود اما اینکه یک مدیرعامل در مناطق آزاد تا این حد خود را مقید به شنیدن حرف مردم می‌داند، بسیار قابل احترام است.
گروسی برخلاف تمام مدیران عامل مناطق آزاد، پیش از مدیرعاملی، سابقه فعالیت در مناطق آزاد را داشته و از اسفند ۱۳۹۶ پس از پایان دو دوره نمایندگی مجلس، معاون دبیرخانه مناطق آزاد شد و اینک حدود شش سال از فعالیتش در مناطق آزاد می‌گذرد.
با این حال در میام مدیران مناطق آزاد، اشخاصی هستند که برخلاف رویه شایسته سالاری و بدون رزومه از پیمانکاری آبرسانی و شرکت‌های تاسیساتی به مدیرعاملی رسیده‌اند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *