انتقاد دنیا مالی، نماینده انزلی از تغییرات سفارشی در منطقه آزاد انزلی

0

تجارت جهانی/ بشری‌حسین‌زاده: نماینده انزلی‌چی ها در پارلمان، ظهر امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار تجارت جهانی، ضمن امتناع از صحبت درباره منطقه آزاد انزلی، گفت: بعنوان نماینده انزلی هیچ اطلاعی از گزینه مدیرعاملی انزلی ندارم و درباره این منطقه هیچ حرفی برای گفتن نیست؛ حرف‌ها همان بود که در تریبون مجلس بیان کردم.

وی در نطق پیش از دستور خود در صحن بهارستان ضمن اشاره به اینکه هدف از تاسیس منطقه آزاد انزلی تسهیل برای سرمایه‌گذاری، تولید و صادرات بوده است، تاکید کرد: متاسفانه تغییرات مدیریتی مداوم در سال‌های اخیر باعث فاصله گرفتن منطقه آزاد انزلی از اهداف تصمیم شده خود است.

عدم ثبات مدیریتی در منطقه آزاد انزلی یکی از موانع توسعه و باعث توقف برنامه‌‌ها و طرح‌ها می‌شود و رکود منطقه آزاد را رقم خواهد زد. نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه برکناری مدیران با تجربه و جایگزینی مدیران سفارشی و غیرمتخصص، برنامه توسعه را از ریل خارج می‌کند، اضافه کرد:  پروژه راه‌آهن رشت-بندر کاسپین انزلی، با عنوان حلقه مفقوده حمل‌ونقل چند وجهی در لجستیک کالا محسوب می‌شود و کند بودن این پروژه مهم باعث تضعیف نقش ایران به عنوان یک بازیگر اصلی در کریدور شمال-جنوب خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *