آقای رییس جمهور، همچنان منتظر برکناری مدیرعامل منطقه آزاد چابهار هستیم

0

تجارت جهانی : منطقه آزاد چابهار، همچنان بعنوان ضعیف‌ترین منطقه در میان مناطق آزاد ایران ، مطرح است؛ این منطقه که تا سال ۱۴۰۰ در میان مناطق آزاد ، بهترین عملکردهای ممکن در بخش‌های مالی و صادراتی را داشت حالا مطابق آمار دفتر هیات دولت با تراز تجاری منفی و تراز مالی منفی در قعر رنکنیگ مناطق آزاد ایران ایستاده است.

در طول چند وقت اخیر با انواع و اقسام خبر درمانی، این سازمان سعی در انحراف افکار عمومی دارد اما همچنان کارشناسان و فعالان اقتصادی منتظر انتشار آمار میزان تولید ، صادرات قطعی و … هستند که از سال ۱۳۹۹ انتشار آن‌ها متوقف شده است!
همچنین سوال مردم شریف چابهار این است که چرا پروژه‌های عمرانی مثل کریکت،از حرکت باز ایستاده‌اند و پروژه‌های آبرسانی و کمربندی با وجود گذشت ماه‌ها از زمان وعده داده شده برای افتتاح ، کماکان به بهره‌برداری نرسیده‌اند!

آقای رییس جمهور، چابهار ، جز چهار شهر لجستیک ایران است، نگذارید بیش از این وجهه ملی و بین‌المللی این شهر تخریب شود، دست کم در کوتاه مدت سرپرستی برای این منطقه آزاد چابهار انتخاب کنید تا بیش از این متحمل ضرر زیان نشود.
مقام معظم رهبری، پیوسته بر توسعه سواحل مکران تاکید کرده‌اند، بپرسید که منطقه آزاد چابهار در طول دو سال گذشته چه برنامه و نقشی در تقویت اقتصاد دریا، پیشرفت اقتصاد مکران و … داشته است؟

آقای رییسی، شما رییس شورای عالی مناطق آزاد هستید، آن دبیری را که از مناطق آزاد عزل کردید، مدیرعامل چابهار را بدون در نظر گرفتن رزومه مرتبط و پیشینه موفق و سطح مطلوب به این سمت ، منصوب کرد ، جلوی خسران بیشتر را هر چه سریع‌تر بگیرید.مردم چابهار ، منتظر یک مدیر کارآمد، با کارنامه موفق و دارای شخصیت ملی هستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *