قطار تغییرات در مناطق آزاد دوباره به راه افتاد؛ انزلی و ایستگاه بعد …/ امروز نمایندگان گیلان و استاندار، جلسه معارفه را تحریم کردند!

0

تجارت جهانی: پی از کش و قوس های فراوان، سیاه‌کارزاده، به صندلی شماره یک منطقه آزاد انزلی رسید تا شمارش معکوس برای تغییر در مناطق آزاد با مدیریت ضعیف، آغاز شود.
احتمالا قطار تغییرات به ایستگاه بعدی نیز برسد، جایی که آمار و ارقام عملکردی، صدای همه را در آورده است!
نکته جالب اما امروز این بود که در مراسم معارفه، نه استاندار حضور داشت و نه حتی نمایندگان مردم در مجلس. مراسم معارفه امروز بخاطر اعتراض به انتخاب گزینه غیر بومی، تحریم شده بود.
قطعا سیاه‌کارزاده هیچ گاه گزینه اسدالله عباسی، استاندار رودسری گیلان نبوده و نخواهد بود!

کار برای سیاه‌کارزاده، سخت می شود…

با غیبت مدیران ارشد و‌شخص استاندار در مراسم معارفه سیاه‌کارزاده، احتمالا کار برای او سخت خواهد شد! انزلی در دو سال اخیر، چهار مدیر داشته است و میانگین عمر مدیریتی در این سازمان به حدود ۶ ماه رسیده است!
تحریم مراسم یک پیام خاص دارد؛ عدم همراهی . سیاه‌کارزاده از همین فردا باید خود را برای انواع و اقسام طوفان‌ها در ساحل کاسپین ، آماده کند!

ایستگاه بعدی کجاست؟

با بیرون آمدن دود از قطار تغییرات در مناطق آزاد و شنیده شدن سوت حرکت آن، میتوان حدس زد که این قطار به زودی یک ایستگاه جدید خواهد رسید. جایی که همانند انزلی با انواع آمارهای منفی مدیریتی مواجه است. در آن ایستگاه نیز باید یک مدیر بی‌تجربه و نارکارمد از قطار مناطق آزاد ، پیاده شود و به شغل قبلی خود باز گردد تا عقلانیت بر اعمال نفوذهای بدون خرد، مسلط شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *