امیدواری به تغییر و تحول در منطقه آزاد انزلی/ خانه تکانی از روابط عمومی تا بنادر/ در انتظار اندیشه‌های یک سیروس قایقران اقتصادی

0

تجارت جهانی: به نظر می رسد در حال حاضر یک مدیر مسلط به امور مالی در منطقه آزاد انزلی، حاکم شده است. سازمانی بحران زده که پس از چابهار، دومین منطقه «بسیار واردکننده» در کشور محسوب می شود و تراز تجاری آن، منفی ۴۲۲ میلیون دلار است!

به گزارش تجارت جهانی، برای مثبت شدن عملکرد تجاری و مالی انزلی که پل ارتباطی خلیج فارس با اوراسیا محسوب می‌شود، لازم است که یک خانه تکانی اساسی انجام شود. از روابط عمومی نارکارآمد و رسانه گریز این سازمان گرفته تا مدیریت امور‌بنادر نیاز به تغییر دارند. برخی از مدیران با رانت‌های ویژه به پست رسیده‌اند که بایستی بدون رودر وایستی و پذیرفتن توصیه‌های بیرون‌سازمانی، جابجا شوند!

نمی شود بخاطر اینکه شخصی منسوب به خانواده … است تا ابد ، سکاندار باشد.
همچنین باید با آنالیز و توان سنجی مدیران، افرادی متخصص و با سواد فکری بالا به مدیریت‌ها برسند تا تکانی اساسی به کشتی بحران زده منطقه آزاد انزلی بدهند.
امیدواریم سیاه‌کار زاده در مقام مدیر عاملی سازمان منطقه آزاد انزلی، مصلحت‌اندیشی را کنار بگذارد و صندلی ها را بر اساس تخصص‌ها ، توزیع کند. منطقه آزاد انزلی در حال حاضر به یک سیروس قایقران اقتصادی و مالی نیاز دارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *