تپسی، اواسط بهمن ماه به فروش می‌رسد؛ گلرنگ ، مشتری پروپا قرص و اصلی!

0

تجارت جهانی / بشری حسین‌زاده: شرکت تاکسی اینترنتی تپسی، اواسط بهمن ماه 1402 به مزایده گذاشته می‌شود.
به گزارش تجارت جهانی، تحقیقات تیم ما نشان می‌دهد که اصلی ترین مشتری که برای خرید تپسی، پول‌های خود را آماده کرده است، گروه صنعتی گلرنگ است.

درباره گلرنگ:

این شرکت، یک هلدینگ ایرانی است که در زمینه تولید و توزیع لوازم بهداشتی و صنایع غذایی، توزیع دارو، لوازم آرایشی و زیبایی، ارائه خدمات بازرگانی، چاپ، حمل و نقل و بسته‌بندی و صنایع تجهیز فروشگاهی فعالیت می‌کند.

محمد کریم فضلی، بنیانگذار گلرنگ است اما هم اکنون مهدی فضلی ، مدیرعامل و رییس هیات مدیره این شرکت معروف است.

درباره تپسی:

تپسی نام تجاری شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس است.به گزارش تجارت جهانی، میلاد منشی‌پور با عنوان مدیرعامل، حمید مهینی با عنوان مدیر فنی و هومن دمیرچی با عنوان مدیر عملیات از پایه‌گذاران این سامانه هستند، که طراحی نرم‌افزار تپسی را به کمک گروهی از کارشناسان ایرانی انجام دادند.

حواشی تپسی؛ از هک تا فروش!

در اواخر فروردین ۱۳۹۸ یکی از سرورهای جانبی تپسی که فاکتورهای ۶۰ هزار راننده آن در سال‌های ۱۳۹۵و ۱۳۹۶ روی آن قرار داشته مورد نفوذ قرار گرفت. بنا به اعلام پلیس، سرور جانبی شرکت تپسی که حاوی اطلاعات مالیاتی بود و کاربری داخلی داشته بدون هیچ گونه اعمال سیاست‌های امنیتی و حفاظتی مناسب و با بی‌دقتی در شبکه اینترنت به اشتراک گذاشته شدو شرایط دسترسی به اطلاعات و نشت آن فراهم و باعث بروز این مشکل شد.

قیمت:

چون فروش به صورت مزایده انجام خواهد شد، نمیتوان قیمت این برند را پیش بینی کرد اما هر چه هست، فقط پای فروش یک برند تاکسی اینترتی در میان است که جز یک اپلیکیشن، چند دستگاه تلفن و تعدادی میز و صندلی، چیز دیگری ندارد! به گزارش تجارت جهانی، فقط قرار است میلیاردها تومان، برای خرید برند تپسی، رد و بدل شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *