▶️ تغییر مسیر عجیب درویش‌پور، مدیرعامل پیشین منطقه آزاد قشم به سمت «هلال احمر»

0

تجارت جهانی: هر کدام از مدیران عامل یا معاونان مناطق آزاد کشور در چند سال اخیر، پس از رفتن از مناطق آزاد، سرنوشتی متفاوت داشته‌اند.

به گزارش تجارت جهانی، برخی از معاونان مناطق آزاد حتی به معاونت وزیر ، مدیرعاملی پتروشیمی و … رسیدند اما غالب مدیران عامل در یک دهه اخیر حداقل یکبار بازداشت را تجربه کرده‌اند؛ از جمله مدیران عامل مناطق آزاد چابهار، ماکو و اروند.

تقریبا هیچکدام از مدیران عامل مناطق آزاد ( به غیر از علی اصغر مونسان) پس از رفتن از «مناطق» به جایگاهی بالاتر مثل وزارت نرسیده‌اند و بسیاری از آن کلا از بخش دولتی خداحافظی و در بخش خصوصی، مشغول به فعالیت شده‌اند؛ از جمله انصاری لاری.

اما شاید عجیب‌ترین و متفاوت‌ترین مسیر از آن علی درویش پور است؛ مدیرعامل منطقه آزاد قشم که پیش از آمدن به «مناطق»، تجربه‌هایی چون معاون عمرانی استانداری البرز، مدیرعامل برج میلاد ، قائم مقام شهرداری منطقه ۲۱ و منطقه ۲ تهران را در کارنامه داشت.

حالا اما وی چند وقتی است که در قامت معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر ایران، فعالیت می‌کند.

بررسی تمام شغل‌های مهم «درویش‌پور»  توسط تجارت جهانی، نشان‌ دهنده این است که هیچ سنخیت و ارتباطی بین سه شغل آخر وی وجود ندارد. معاون عمرانی استانداری، مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم و معاون حقوقی جمعیت هلال احمر!

درویش پور که در دولت پیشین به قشم رفت تقریبا بدون اثرگذاری و ثبت اقدامی چشمگیر، جزیره را ترک کرد و به تهران بازگشت! 

تجارت جهانی در ابتدای امسال ، طرح انتخاب حرفه‌ای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره را به فراکسیون مناطق آزاد تحویل داد که بنا به دلایلی که هنوز هم برای ما مشخص نیست، نماینده‌هایی چون معین‌الدین سعیدی و شیوا قاسمی‌پور،مجال ثبت پیدا نکرد و  امیدوارم در مجلس دوازدهم بتوانیم آن را توسط اعضای جدید فراکسیون مناطق آزاد به ثبت برسانیم.

🌐 اینستاگرام  تلگرام   🌐 وبسایت

📊  🔵 شماره یک مناطق آزاد ایران

➡️ @WorldTradeMedia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *